شیطان پرستی دین امریکایی ها


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 28
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 34
:: بازدید ماه : 1345
:: بازدید سال : 2218
:: بازدید کلی : 621695

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
شیطان پرستی دین امریکایی ها
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 22:44 | بازدید : 341 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )
من مطمئن هستم که تمامی دانش آموزان فلوریدایی از دین مسیحیت و انجیل اطلاع کافی دارند اما احتمالا این اولین برخورد آن ها با اعمال شیطان پرستی واقعی است. فکر می کنم بسیاری از دانش آموزان علاقه زیادی خواهند داشت که بدانند ما چه چیزی برای عرضه کردن به آن ها داریم.
 
شبکه خبری "راشا تودی" در گزارشی از از تصمیم مقامات آموزشی فلوریدا برای تبلیغ آزادانه ادیان در مدارس و اقدام متعاقب "معبد شیطانی" برای ترویج شیطان پرستی در میان دانش آموزان مدارس خبر داد.

 

 

بر اساس این گزارش، چندی پیش سیستم آموزشی ایالت فلوریدای آمریکا تصمیم به صدور مجوز برای انتشار مطالب مذهبی مربوط به هر فرقه ای در میان دانش آموزان مدارس کرد. فرقه شیطان پرستی "معبد شیطانی" پس از تصویب این قانون اقدام به تبلیغ و انتشار جزوه هایی در مورد فلسفه و اعمال شیطان پرستانه در میان دانش آموزان کرد. همچنین این فرقه به دانش آموزان اعلام می کند که از نظر قانونی حق اجرای مراسم شیطان پرستی را دارند.

 

 

سخنگوی فرقه شیطان پرستان اظهار داشت "ما فکر می کنیم رفتار مسؤولانه این است که به دانش آموزان امکان دسترسی به نظرات مذهبی مختلف داده شود و تنها صدای یک مذهب و آیین به گوش آن ها نرسد. من مطمئن هستم که تمامی دانش آموزان فلوریدایی از دین مسیحیت و انجیل اطلاع کافی دارند اما احتمالا این اولین برخورد آن ها با اعمال شیطان پرستی واقعی است. فکر می کنم بسیاری از دانش آموزان علاقه زیادی خواهند داشت که بدانند ما چه چیزی برای عرضه کردن به آن ها داریم".

 

 

 

 

 

» جام




:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: شیطان پرستی،دین اول امریکایی ها،معبد شیطانی،ترویج شیطان پرستی،دانش آموزان،دانشجویان ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: